我错了

Monday, May 5, 2008 at 12:10 AM
我笑脸,
我错了。。。

我哭泣,
我错了。。。

我认真,
我错了。。。

我坦白,
我错了。。。

我天真,
我错了。。。

我隐瞒,
我错了。。。

我说话,
我错了。。。

我无言,
我错了。。。

我多问,
我错了。。。

我麻烦,
我错了。。。

我关心,
我错了。。。

我担心,
我错了。。。

我无心,
我错了。。。

我野蛮,
我错了。。。

我幼稚,
我错了。。。

我自私,
我错了。。。

我无知,
我错了。。。

我知道,
我错了。。。

我道歉,
我错了。。。

0 comments

BaĐ FactoŘy™ | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com